EGEO helpdesk bereikbaar via WhatsApp

U kan voortaan ook via WhatsApp communiceren met de helpdesk van EGEO. Dit kan handig zijn indien u ons een foto of geluidsopname wenst door te sturen van op uw mobiele telefoon, wanneer u onderweg bent en snel een bericht wenst te sturen of indien u ons telefonisch niet kan bereiken. Het bericht wordt opgevolgd door de eerste supportmedewerker die beschikbaar is. Uiteraard blijven we ook nog steeds bereikbaar via het webportaal, via e-mail of via telefoon.

Met uw smartphone: EGEO helpdesk op WhatsApp toevoegen

1) U bezoekt op uw smartphone de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon  chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”

Met uw computer: chat met EGEO helpdesk via WhatsApp Web

1) U bezoekt op uw computer de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon  chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”
4) U klikt op “Open WhatsApp Web” (knop vlak boven de QR-code)

Heeft u tips of feedback om onze diensten verder te verbeteren? Laat het ons weten!

Het EGEO Support team

Backups Anno 2020

Backups anno 2020 We deden reeds een artikel omtrent backups in 2014. Er is in tussentijd heel erg veel veranderd. In de eerste plaats: De [...]

Nieuwe locatie

EGEO is verhuisd! Om de verdere uitbreiding van onze firma de komende jaren mogelijk te maken, hebben we een gloednieuw kantoor betrokken op het Romeynsweel 8 te 2030 Antwerpen. [...]

EGEO team update

Hallo, Zoals jullie kunnen zien is er de laatste tijd weinig nieuws te bespeuren op onze website. De oorzaak hiervoor is echter een positieve. Het is namelijk zo dat we [...]

Door |2021-11-22T11:25:15+01:00november 22nd, 2021|Algemeen|
Ga naar de bovenkant