Support Client

FAQ (Frequently Asked Questions)

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Toch niet gevonden wat u zoekt? Geef gerust een belletje of stuur een e-mail.

Om een supportsessie te openen waarbij we u kunnen helpen van op afstand door middel van schermovername belt u eerst naar EGEO op het nummer 03/369.94.67. Surf vervolgens naar http://egeo.nu en volg de instructies van onze medewerker.

Als AnyCare-klant beschikt u over een aantal supporturen die gebruikt kunnen worden voor hulp op afstand, bv. via schermovername of in de cloud, of voor een interventie waarbij we fysiek aanwezig dienen te zijn. De tijd die we nodig hebben om u te helpen of een probleem op te lossen wordt tot op de minuut geregistreerd. Bij fysieke verplaatsingen wordt slechts de helft van de totale duur van de verplaatsing geregistreerd. De geregistreerde tijd wordt afgetrokken van het aantal supporturen waar u recht op heeft.

Wanneer u 80% van de budget heeft opgebruikt, ontvangt u hiervan een melding. Heeft u alle voorziene uren opgebruikt? Dan worden bijkomende supporturen periodiek gefactureerd aan 25% korting op ons normale uurtarief vermeld in de algemene voorwaarden. Opgelet: deze korting is niet van toepassing op werkuren voor éénmalige nieuwe installaties op offertebasis. U kan op eenvoudig verzoek een overzicht ontvangen van de reeds geregistreerde taken, waarvoor ze werden gebruikt, door wie u werd geholpen en op welk tijdstip.

Afhankelijk van de door u gedefinieerde wensen en het type abonnement, beschikt u over de mogelijkheid om via uw klantenzone op https://mijnpraktijk.be bepaalde instellingen van uw telefooncentrale aan te passen.

Indien iemand uw bedrijf of praktijk onverwacht verlaat, daalt mogelijk het aantal gebruikers van onze diensten. Dit heeft echter geenszins een automatische verlaging van de maandelijkse factuur tot gevolg. Omdat EGEO werkt met een spreiding van alle initiële en recurrente werkuren en kosten over een minimale initiële termijn van 24 maanden, zijn er namelijk heel wat kosten voor die persoon reeds in het begin van het contract gemaakt. Bovendien heeft het reduceren van het aantal gebruikers ook een afname van het aantal beschikbare AnyCare-uren tot gevolg. Uiteraard zullen we steeds proberen een aanvaardbare oplossing uit te werken.

Onze diensten zijn op eenvoudige wijze uitbreidbaar. Wanneer er een extra gebruiker bijkomt in uw bedrijf of medische praktijk, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via sales@egeo.be of 03/369.94.67 (druk in het keuzemenu op “2”) zodat we met u kunnen bekijken welke aanpassingen noodzakelijk en gewenst zijn.

Deeltijdse medewerkers en stagiairs in uw bedrijf, of zorgverstrekkers in opleiding in de praktijk (bv. HAIO’s), komen mogelijk in aanmerking voor een korting. Neem contact met ons op voor meer informatie op sales@egeo.be .

Onze openingsuren.

HIERONDER VINDT U DE EXACTE OPENINGSUREN VAN ONZE HELPDESK; ZOALS U KAN ZIEN IS ER EEN NOODNUMMER DAT U VOOR DRINGENDE GEVALLEN KAN GEBRUIKEN. UW ACCOUNTMANAGER HEEFT U DIT NUMMER GEGEVEN BIJ HET AFSLUITEN VAN UW SUPPORTCONTRACT.

Particulars

MA

DI

WO

DO

VR

ZA

ZO

Feestdagen

Noodlijn*

8u-9u

8u-9u

8u-9u

8u-9u

8u-9u

10u-16u

10u-16u

10u-16u

Voormiddag

9u-12u

9u-12u

9u-12u

9u-12u

9u-12u

Namiddag

13u-17u

13u-17u

13u-17u

13u-17u

13u-17u

Noodlijn*

17u-22u

17u-22u

17u-22u

17u-22u

17u-22u

*De noodlijn mag enkel gebruikt worden voor dringende problemen (bv.: systeemcrash of uitval telefonie wanneer een arts van wacht is).
Een oproep naar de noodlijn is geen garantie dat we meteen een oplossing kunnen bieden, maar we doen uiteraard wel ons best om dit zo snel mogelijk te doen.