AnyCare : IT-support, backups, onderhoud, beveiliging 2018-11-16T15:48:40+00:00

EGEO AnyCare

HARD- EN SOFTWARE MOET GOED ONDERHOUDEN WORDEN OM OPTIMAAL TE KUNNEN FUNCTIONEREN. MET ONS ONDERHOUDSCONTRACT SLAAPT U OP BEIDE OREN.

Met een AnyCare-contract bent u zeker dat u zelfs op de moeilijkste IT-momenten uit de brand wordt geholpen. Naast garantie op hardware zorgen wij er ook voor dat u steeds bij ons terecht kan voor alle vragen die u zou kunnen hebben omtrent uw informatica.

AANTAL UREN SUPPORT

Het aantal uren ondersteuning voor uw bedrijf of praktijk wordt standaard vastgelegd in de offerte op basis van het aantal gebruikers. Vanzelfsprekend kan dit aantal verhoogd worden indien u dit nodig acht. De tijd die we nodig hebben om u een antwoord te bieden op een vraag, een probleem op te lossen of een interventie uit te voeren registreren we steeds per minuut, met een duidelijke omschrijving van wie wat waarom en wanneer heeft uitgevoerd.

Hoe werkt het?

HET AANTAL UREN VASTGELEGD IN UW CONTRACT WORDT BENUT TELKENS WANNEER ER EEN INTERVENTIE PLAATSVINDT. IN DE TABEL HIERONDER ZIET U HOE DIT WERKT.

Type support

Binnen contract

Buiten contract

Verplaatsingskosten

Specificaties

Alle hulp (ter plaatse of vanop afstand) m.b.t. hardware, software, het netwerk en de IT-infrastructuur in het algemeen

Bij overschrijding van het aantal AnyCare uren of zonder AnyCare abonnement: in regie

De duur van een verplaatsing wordt voor 50% afgetrokken van het AnyCare budget

Facturatie

Incl. bij EGEO AnyCare

In regie

Incl. bij EGEO AnyCare

BEREIKBAARHEID

Ons supportteam is bereikbaar per mail of per telefoon. Zeker voor complexe vragen, raden we u aan ons per mail te contacteren. Wenst u ons dringend te contacteren buiten de kantooruren? Geen probleem, bel dan naar ons algemeen nummer en druk op één om met de noodlijn doorverbonden worden. Hoewel we dan geen garantie bieden dat we meteen een oplossing kunnen voorzien, zullen we wel steeds trachten u zo snel mogelijk verder te helpen.

Onze interventies gebeuren zo veel mogelijk vanop afstand via schermovername, maar als het niet anders kan (bv. wegens hardwareproblemen) komen wij ook ter plaatse.

WENST U NOG EXTRA INFORMATIE?

Met EGEO AnyCare maakt u in elk geval de juiste keuze, maar aarzel niet om ons te contacteren voor bijkomende informatie. Wij lichten u de voordelen graag persoonlijk toe.