EGEO helpdesk bereikbaar via WhatsApp

U kan voortaan ook via WhatsApp communiceren met de helpdesk van EGEO. Dit kan handig zijn indien u ons een foto of geluidsopname wenst door te sturen van op uw mobiele telefoon, wanneer u onderweg bent en snel een bericht wenst te sturen of indien u ons telefonisch niet kan bereiken. Het bericht wordt opgevolgd door de eerste supportmedewerker die beschikbaar is. Uiteraard blijven we ook nog steeds bereikbaar via het webportaal, via e-mail of via telefoon.

Met uw smartphone: EGEO helpdesk op WhatsApp toevoegen

1) U bezoekt op uw smartphone de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon  chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”

Met uw computer: chat met EGEO helpdesk via WhatsApp Web

1) U bezoekt op uw computer de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon  chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”
4) U klikt op “Open WhatsApp Web” (knop vlak boven de QR-code)

Heeft u tips of feedback om onze diensten verder te verbeteren? Laat het ons weten!

Het EGEO Support team

Praktijk Sané, Antwerpen

Huisarts Hilde Straetemans, praktijk Sané Implementatie VoIP-telefonie Digitale afsprakenmodule Wachtkamerscherm  De uitdaging “Net voor mijn overschakeling naar de multidisciplinaire praktijk kruiste [...]

Werken Medi-Contact

Beste, Na de verschillende sneak peeks van de update die eraan komt is het vanavond zover. Om 19:00 stipt zal het systeem even stilgelegd worden om dan rond 23:00 uur [...]

Door |2021-11-22T11:25:15+01:00november 22nd, 2021|Algemeen|
Ga naar de bovenkant