Emma Lefèvre,
huisartsenpraktijk Haverveld
 

De uitdaging 

Snelle en complete service, daar mogen we steeds op rekenen. Door werken bij onze vorige provider was de praktijk drie dagen telefonisch onbereikbaar. Een catastrofe voor een groepspraktijk van 11 zorgverstrekkers.Toen heeft EGEO ons meteen uit de nood geholpen,” getuigt praktijkassistente Emma Lefèvre. “Dat was het moment waarop we ook zijn overgeschakeld naar hun VoIP-telefoonsysteem.  

De oplossing  

Het telefoonsysteem EGEO Phone System is volledig aangepast aan de noden van onze artsen. Zo zijn we steeds vlot bereikbaar, rekening houdend met onze wensen en werking.
Onze praktijk is ook volledig voorzien van IT-hardware met cloudoplossingen en extra beveiliging. Daarnaast maken we gebruik van ScreenCast, een wachtkamerscherm waarmee we patiënten belangrijke actuele en relevante informatie meegeven, super handig! 

 Dat de mede-eigenaar van EGEO ook arts is, biedt ons een grote meerwaarde. Ze blijven innoveren in hun producten en diensten, naar de behoeften van de klant. 

Het resultaat 

Onze samenwerking dateert ongeveer sinds het ontstaan van EGEO.
Bij elke vraag die we stellen denken ze al twee stappen vooruit, in functie van onze patiënten. Ze beschikken als medische IT-specialist over de troef dat ze perfect weten wat wij belangrijk vinden. EGEO begrijpt ons, levert maatwerk en zorgt ervoor dat we steeds vooruit zijn met de tijd. 

Vragen over deze case?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
CONTACTEER ONS