Emma Lefèvre,
huisartsenpraktijk Haverveld
 

De uitdaging 

“Altijd en overal bereikbaar zijn. Dat is voor ons als groepspraktijk essentieel, maar helaas niet altijd even vanzelfsprekend. Tot we EGEO leerden kennen. Door werken bij onze vorige provider was de praktijk drie dagen telefonisch onbereikbaar. Een catastrofe voor een groepspraktijk van 11 zorgverstrekkers. Toen heeft EGEO ons meteen uit de nood geholpen. Snelle en complete service, daar mogen we steeds op rekenen,” getuigt praktijkassistente Emma Lefèvre. “Dat was het moment waarop we ook zijn overgeschakeld naar hun VoIP-telefoonsysteem.  

De oplossing  

Het telefoniesysteem EGEO Phone System is volledig aangepast aan de noden van onze artsen. Zo zijn we steeds vlot bereikbaar, rekening houdend met onze wensen en werking. Voor ons een no-brainer om over te schakelen op hun telefoniesysteem. Intussen is onze praktijk helemaal toekomstbestendig nu we hebben geïnvesteerd in nieuwe IT-hardware met cloudoplossingen en extra beveiliging. Daarnaast maken we gebruik van ScreenCast, een wachtkamerscherm waarmee we patiënten belangrijke actuele en relevante informatie meegeven, super handig! 

 Dat de oprichter van EGEO ook arts is, biedt ons een grote meerwaarde. Ze blijven innoveren in hun producten en diensten, naar de behoeften van de klant. 

Het resultaat 

Onze samenwerking dateert ongeveer sinds het ontstaan van EGEO. Bij elke vraag die we stellen denken ze al twee stappen vooruit, in functie van onze patiënten. Ze beschikken als medisch IT-specialist over de troef dat ze perfect weten wat wij belangrijk vinden. EGEO begrijpt ons, levert maatwerk en zorgt ervoor dat we steeds vooruit zijn met de tijd. 

Vragen over deze case?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
CONTACTEER ONS