EGEO helpdesk bereikbaar via WhatsApp
U kan voortaan ook via WhatsApp communiceren met de helpdesk van EGEO. Dit kan handig zijn indien u ons een foto of geluidsopname wenst door te sturen van op uw mobiele telefoon, wanneer u onderweg bent en snel een bericht wenst te sturen of indien u ons telefonisch niet kan bereiken. Het bericht wordt opgevolgd door de eerste supportmedewerker die beschikbaar is. Uiteraard blijven we ook nog steeds bereikbaar via het webportaal, via e-mail of via telefoon.
Met uw smartphone: EGEO helpdesk op WhatsApp toevoegen
1) U bezoekt op uw smartphone de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”
Met uw computer: chat met EGEO helpdesk via WhatsApp Web
1) U bezoekt op uw computer de EGEO website
2) U klikt rechts onderaan op het chaticoon
3) U kiest “WhatsApp”
4) U klikt op “Open WhatsApp Web” (knop vlak boven de QR-code)
Heeft u tips of feedback om onze diensten verder te verbeteren? Laat het ons weten!
Het EGEO Support team