Kathleen Coenen,
Eerstelijnspraktijk De Flint, Leuven 

De uitdaging 

We zijn een eerstelijnspraktijk met 6 vaste artsen en 11 paramedici in hartje Leuven”, legt Kathleen Coenen uit. “Vlotte communicatie en bereikbaarheid zijn van uiterst belang. Als multidisciplinaire praktijk heb je meer nodig dan standaardproducten bij een grote provider. Een storing is een ware nachtmerrie die je te allen tijde moet kunnen opvangen. In onze sector is technologische kennis en garantie op permanente service een must!” 

De oplossing  

Dankzij het VoIP-telefoniesysteemkunnen we onafhankelijk werken, met behulp van een gepersonaliseerde handleiding. Wanneer het secretariaat is gesloten, schakelen we de noodlijn in. Weinig complexiteit én veel mogelijkheden, voor alle kabinetten en op elk tijdstip. De IT-hardware van EGEO zorgt ervoor dat we overal vlot WiFi-bereik hebben, tot in elke hoek van het gebouw. Mocht er een panne ontstaan, zijn we binnen de vijf minuten al terug operationeel. De investering is beperkt ten opzichte van de oplossingen die we aangeboden krijgen. 

De sterkte van EGEO zit in hun oplossingsmentaliteit. Ze zorgen dat het in orde komt, mét persoonlijke dienstverlening. 

Het resultaat 

Het schitterende aan klant zijn bij hen, is dat ze altijd bereid zijn om in actie te schieten, ongeacht onze vraag. Met de pandemie werd onze praktijk tijdelijk aangesteld als vaste artsenpraktijk voor een woonzorgcentrum. Eén telefoontje en enkele uren later was alles geregeld dankzij EGEO.

We kennen EGEO door mond-aan-mond-reclame, wat al sinds 2016 een vruchtbare samenwerking oplevert. Dat bewijst dat het simpelweg werkt, want ook wij vertellen dit spontaan verder aan collega-praktijken. 

Vragen over deze case?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
CONTACTEER ONS