Stap in de wereld van cloud telefonie en geniet van de voordelen

Of u nu in de zorgsector actief bent of een onderneming runt, uw bereikbaarheid is altijd cruciaal voor uw organisatie. Bij EGEO helpen we u daarbij met ons aanbod cloud telefonie. Ook vanop afstand.

Cloud telefonie is telefoneren over internet. Daarbij heeft u ter plaatse geen fysieke ouderwetse telefooncentrale meer staan, maar werkt u met een telefooncentrale in de cloud. Net zoals bij een klassieke telefooncentrale configureren wij die volledig naar uw noden en kunnen we ook de telefoontoestellen voorzien. Naast een aanbod voor de zakelijke klanten hebben we specifieke oplossingen voor de medische sector.

1. Alles wat u vroeger kon, maar meer.

Overschakelen naar cloud telefonie is heel eenvoudig. Onze technici zorgen ervoor dat uw centrale migreert naar de cloud, zonder dat u of uw klanten er enige hinder van onder vinden.

In eerste instantie behoudt u uw vaste telefoonnummers. Ook andere functies zoals automatisch doorschakelen, voicemail, wachtrijen (al dan niet met een boodschap of muziek) en alarmoproepen blijven aanwezig.

Dankzij de telefooncentrale in de cloud kun je bovendien een onbeperkt aantal oproepen ontvangen zonder dat bellers een bezettoon horen. Er is een follow-me functie om de vaste lijn door te schakelen naar uw gsm-nummer.

Maar u kan ook zaken in de telefooncentrale automatiseren volgens een bepaald uurschema. Bijvoorbeeld tot 12u komen de oproepen op het onthaal terecht, tijdens de middag hoor je een boodschap dat iedereen lunchpauze heeft en na de middag de lijn bijvoorbeeld worden doorgeschakeld naar een extern contactcenter. Allemaal automatisch en het kan per dag anders ingesteld worden.

2. En goedkoper!

Wij maken ook komaf met torenhoge telecomfacturen. U hoeft niet meer te investeren in een dure telefooncentrale die lokaal wordt geïnstalleerd. U hoeft ook geen dure ISDN-lijnen meer te huren en aanpassingen aan het telefoonschema kunnen snel, zonder interventie ter plaatse. Bovendien is bellen via het internet veel goedkoper dan via een klassieke lijn.

Dit maakt dat u op X maanden tijd is uw investering in de omschakeling naar cloud telefonie terugverdient*

* afhankelijk van het aantal gebruikers en belminuten?

3. Bellen alsof u op kantoor bent.

Een van de grote voordelen is dat u dankzij de EGEO softphone app met klanten en patiënten kan contacteren met uw gsm zonder dat ze uw gsm-nummer te zien krijgen. Op hun telefoon verschijnt immers het nummer van de praktijk. Zo kan u toch de cruciale informatie doorgeven én uw eigen privé-nummer niet moeten vrijgeven.

4. U kan altijd blijven bellen !

Door telefonie in de cloud te gebruiken is er geen beperking op het aantal inkomende en uitgaande lijnen. Ze komen in een wachtrij terecht en krijgen hun plaats in de rij of een wachtmuziekje te horen.

Zelfs op drukke momenten, ongeacht de hoeveelheid binnenkomende oproepen, kunt u altijd blijven bellen zonder overbelasting of bezettonen.

5. U behoudt het overzicht .

Via de EGEO-webportal behoudt u de controle. Daar krijgt u in één oogopslag te zien wat de status is van de centrale en de toestellen. U kan het geheel monitoren, de belgeschiedenis en het belkrediet bekijken of bepaalde functies of boodschappen zelf instellen.

6. Er is een back-up in geval van nood!

Wat gebeurt er als het internet plots wegvalt – door een stroompanne of werken in de straat? Geen nood, u blijft dan nog steeds bereikbaar op uw gekende nummer. Als de vaste toestel in uw organisatie geen verbinding meer maken, schakelt ons systeem de oproepen uit de ‘noodwachtrij’ automatisch door naar onze EGEO softphone toepassing op uw smartphone. U kan zelf instellen naar welke gsm-nummers de oproepen worden doorgestuurd.

Het resultaat is dat uw klanten of patiënten altijd iemand aan de lijn krijgen.

7. Vele extra opties mogelijk.

Het voordeel van een digitale centrale is dat je vele zaken kan combineren.

Specifiek voor de medische sector is de integratie met de online agenda MediContact mogelijk waarbij de patiënt zijn nummer herkend wordt en automatisch de afspraak op zijn naam kan ingevuld worden.
Het oproepsysteem in de wachtzaal kan eveneens geïntegreerd worden via de webportal.
En zelfs de toegangscontrole met parlofonie kun je integreren in ons systeem.

Op hardwarevlak kan u opteren voor een draagbare DECT-telefoon of headset die de bewegingsvrijheid van uw medewerkers verhogen en hen toelaten om handsfree te bellen.

Ontdek hier onze verschillende formules…

  • EGEO Medical – Phone System

  • EGEO Medical – AnyCare Basic/Premium

  • EGEO Medical – MediContact

  • EGEO Medical – Website

  • EGEO Medical – ScreenCast

  • Totaalpakket:  EGEO Medical Basic / EGEO Medical Premium

of ontdek onze totaalpaketten:

WIL U NOG EXTRA INFORMATIE?

U neemt sowieso de juiste beslissing met EGEO Phone System maar als u toch nog extra informatie wenst, lichten we de voordelen graag persoonlijk toe.