Optimaliseer jouw telefonische raadplegingen met CTI

4 voordelen van Computer-Telephony-Integration

 

De klassieke rol van telefonie in onze praktijk is enorm veranderd, in een mum van tijd. Vóór de pandemie diende telefonie eerder als optimalisatie van inkomende oproepen. Sinds kort gebeuren vele raadplegingen nu ook via diezelfde lijn. Het ‘nieuwe’ werken geldt voor iedereen, ook voor onze artsen en therapeuten.

Om telefonische consultaties te verbeteren, heeft EGEO een handig hulpmiddel:
Computer-Telephone-Integration (CTI).

Doktersconsultatie

 

Voordelen voor de praktijk met CTI

Tijdbesparend – We koppelen jouw telefoontoestel aan de computer. Je kan jouw patiënten opbellen, rechtstreeks vanuit hun medisch dossier. Nooit meer verkeerd verbonden dus.

Persoonlijker – Als arts heb je een sociale rol tegenover patiënten. Met enkel nog telefonische consultaties vervalt die mogelijkheid redelijk. Dankzij nummerherkenning zie je meteen wie jou opbelt, doordat de telefooncentrale is gekoppeld aan de gekende nummers in de dossiers.

Efficiënt – De telefoonboek zit in het CTI-programma geïntegreerd. In het logboek worden de gesprekken automatisch genoteerd. Hierdoor heb je instant zicht op met wie je hebt gebeld, op welk tijdstip en hoelang het gesprek heeft geduurd. Daarnaast zie je ook de status van jouw collega’s. Handig om te weten als je wil doorschakelen, zijn ze beschikbaar, of al in gesprek?

Extra centraal – Is er een camera aan de ingang? Geen aparte schermen meer nodig, alles gebeurt vanop één plek. Deze kan worden gekoppeld aan de pc, uiteraard afhankelijk van het deurbel-type.

Kortom, CTI is een verlengde van de telefooncentrale voor een geoptimaliseerde werking in de praktijk. In deze uitdagende tijden is onze ‘normale’ praktijk volledig omgegooid. Met dit programma kunnen we ons vlotter aanpassen aan de situatie.