Huisarts Hilde Straetemans,
praktijk Sané

De uitdaging

Net voor mijn overschakeling naar de multidisciplinaire praktijk kruiste EGEO mijn pad”, vertelt huisarts Hilde Straetemans.
“In de praktijk is vlotte communicatie met onze patiënten essentieel. Ik werkte nog volledig offline, met een standaardabonnement bij de klassieke grote provider.“  

Ik was op zoek naar een partner voor degelijke IT-ondersteuning, en dankzij een patiënt kwam ik bij EGEO terecht. Na een gesprek met EGEO ontving ik een interessant voorstel, volledig aangepast aan de noden van de praktijk.

De oplossing

“Samen met EGEO hebben we de website een nieuw gezicht gegeven. Er werd een nieuw VOIP-telefoniesysteem (Phone System) uitgerold, een digitale afsprakenmodule (MediContactgelanceerd en werd er ook een wachtkamerscherm (ScreenCastgeïnstalleerd.”  

Als arts moet je kunnen focussen op de zorg. EGEO is expert in alle tools die deze zorg vergemakkelijken, met oplossingen op maat. 

“Nu zijn we enkele jaren verder, met ook een psychiater en drie klinische psychologen erbij. Het is ook opmerkelijk hoeveel nieuwe
patiënten hun weg naar onze praktijk vinden sinds de nieuwe website online staat.”

Het resultaat

Via het wachtkamerscherm kunnen we nu belangrijke informatie makkelijk delen. Onze patiënten kunnen via de website zelf een afspraak inboeken, en met ons nieuw telefoniesysteem zijn we nu meer bereikbaar dan ooitDankzij de verschillende formules en de vlotte samenwerking met EGEO zijn we geëvolueerd naar een moderne en efficiëntere praktijk. 

EGEO heeft de volledige digitale transformatie van de praktijk op zich genomen. 

Zie hier het digitale resultaat van Praktijk Sané

Vragen over deze case?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
CONTACTEER ONS